BLIK – usługa płatności mobilnych
BLIK to nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Nasz Bank.
BLIK umożliwia dokonywanie:
- płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowo – usługowych akceptujących BLIK-a, w tym płatności w Internecie;
- wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK;
- wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo- usługowych świadczących taką usługę na terenie kraju;
Transakcje dokonywane za pomocą usługi BLIK mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.
***
Korzyści
- nowoczesne, szybkie i wygodne płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
- bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund;
- wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
- wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.
Warunki udostępnienia usługi
Usługa BLIK adresowana jest dla wszystkich klientów posiadających zainstalowaną aplikację mobilną Nasz Bank. Dostęp do usługi BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank nie wymaga wizyty w placówce banku i składania wniosku.
***
Przelew na telefon BLIK to usługa polegająca na maksymalnym uproszeniu i przyspieszeniu przekazywania środków. Pieniądze znajdą się na rachunku odbiorcy w kilka sekund. Nie musisz znać numeru rachunku odbiorcy – wystarczy numer telefonu.
W ramach promocji udostępniamy przelewy na telefon BLIK bez opłat do 30 czerwca 2023 r.
Co zrobić aby zlecać i odbierać przelewy BLIK na telefon?
- Korzystaj z aplikacji mobilnej Nasz Bank
- W ustawieniach aplikacji, w sekcji „Przelew na telefon BLIK” włącz obie dostępne tam opcje
Jak wykonać przelew na telefon BLIK?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej
- Wybierz przycisk BLIK na dole ekranu
- W dolnej części kolejnego ekranu znajdziesz przycisk „Przelew na telefon”
Czy są jakieś limity operacji?
- Limit jednorazowy: 500 zł
- Domyślny limit dzienny: 500 zł.
Regulamin usługi BLIK
Lista bankomatów SGB, w których możesz skorzystać z BLIKA
Jak zainstalować aplikację „Nasz Bank”