BLIK – nowa usługa płatności mobilnych

 

Informujemy, że do oferty Banku wprowadzono nową usługę płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Nasz Bank.

BLIK umożliwia dokonywanie:

  • płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowo – usługowych akceptujących BLIK-a, w tym płatności w Internecie;
  • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK;
  • wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo- usługowych świadczących taką usługę na terenie kraju;

Transakcje dokonywane za pomocą usługi BLIK mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.

***

Korzyści

  • nowoczesne, szybkie i wygodne płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
  • bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund;
  • wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
  • wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

 

Warunki udostępnienia usługi

Usługa BLIK adresowana jest dla wszystkich klientów posiadających zainstalowaną aplikację mobilną Nasz Bank.  Dostęp do usługi BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank nie wymaga wizyty w placówce banku i składania wniosku.

 

Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank”

Wyloguj się z aplikacji.  Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.

 

Regulamin usługi BLIK
Lista bankomatów SGB, w których możesz skorzystać z BLIKA
Jak zainstalować aplikację „Nasz Bank”