BLIK – nowa usługa płatności mobilnych
Informujemy, że do oferty Banku wprowadzono nową usługę płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Nasz Bank.
BLIK umożliwia dokonywanie:
- płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowo – usługowych akceptujących BLIK-a, w tym płatności w Internecie;
- wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK;
- wypłaty gotówki w ramach usługi cash back w punktach handlowo- usługowych świadczących taką usługę na terenie kraju;
Transakcje dokonywane za pomocą usługi BLIK mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.
***
Korzyści
- nowoczesne, szybkie i wygodne płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
- bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund;
- wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
- wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.
Warunki udostępnienia usługi
Usługa BLIK adresowana jest dla wszystkich klientów posiadających zainstalowaną aplikację mobilną Nasz Bank. Dostęp do usługi BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank nie wymaga wizyty w placówce banku i składania wniosku.
Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank”
Wyloguj się z aplikacji. Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.
Regulamin usługi BLIK
Lista bankomatów SGB, w których możesz skorzystać z BLIKA
Jak zainstalować aplikację „Nasz Bank”