Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Ciebie oznacza?

Nadal będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

Co w takiej sytuacji?

  1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:

 

Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:

 

  1. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
  2. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
  3. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888(bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).