Płać za zakupy
Usługa Garmin Pay to transakcje zbliżeniowe opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu czy przekąsić coś podczas przejażdżki, usługa Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu. Przy pomocy Garmin Pay zapłacisz niemal we wszystkich miejscach, w których można dokonywać płatności zbliżeniowych.
Szybka i łatwa obsługa
Wystarczy zaledwie kilka czynności, aby uzyskać dostęp do Garmin Pay. Podaj hasło, wybierz odpowiednią kartę ze swojego wirtualnego portfela, a następnie przytrzymaj nadgarstek w pobliżu czytnika kart — to wszystko.
Prywatność i zabezpieczenia
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na naszych serwerach. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Twoje karty — Twoje korzyści
Dzięki usłudze Garmin Pay możesz korzystać z tych samych kart, których używasz na co dzień. Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych największych banków, w tym z kartami Visa® i MasterCard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Konfigurowanie portfela Garmin Pay
Do portfela Garmin Pay można dodać karty kredytowe lub debetowe obsługujące płatności zbliżeniowe.
- Pobierz na swój smartfon lub tablet aplikację Garmin Connect Mobile – jest ona dostępna zarówno dla urządzeń z systemem Android, jak i iOS.
- Uruchom aplikację, odszukaj swój zegarek na liście i połącz go z aplikacją (opcja synchronizuj).
- W aplikacji Garmin Connect Mobile wybierz Menu.
- Wybierz Urządzenia Garmin, a następnie posiadane urządzenie.
- Wybierz Garmin Pay> Utwórz portfel.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.
Dodawanie karty płatniczej do portfela Garmin Pay
Do portfela Garmin Pay możesz dodać maksymalnie dziesięć kart kredytowych lub debetowych.
- Na stronie urządzenia Garmin w aplikacji Garmin Connect Mobile wybierz „Garmin Pay”.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie, aby wprowadzić dane karty i dodać ją do portfela.
Po dodaniu karty płatniczej możesz wybrać ją na zegarku podczas dokonywania płatności.
Płacenie za zakupy za pomocą zegarka
Zanim zegarek będzie można wykorzystywać do dokonywania płatności, należy skonfigurować co najmniej jedną kartę płatniczą.
Można używać zegarka do płacenia za zakupy w sklepach umożliwiających płatności zbliżeniowe.
- Przytrzymaj przycisk.
- Wybierz symbol portfela.
- Wpisz czterocyfrowy kod dostępu.
UWAGA: Po trzykrotnym wprowadzeniu nieprawidłowego kodu dostępu portfel zostanie zablokowany, a kod trzeba będzie zresetować w aplikacji Garmin Connect Mobile.
Zostanie wyświetlona ostatnio używana karta płatnicza.
- Jeśli do portfela Garmin Pay dodano wiele kart płatniczych, przesuń palcem lub za pomocą przycisku zmień kartę na inną.
- W ciągu 60 sekund umieść zegarek w pobliżu czytnika płatności w taki sposób, aby był zwrócony w kierunku czytnika. Zegarek zacznie wibrować i zostanie w nim wyświetlony symbol zaznaczenia po zakończeniu połączenia z czytnikiem.
- W razie potrzeby postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na czytniku kart, aby zakończyć transakcję.
PORADA: Po wprowadzeniu prawidłowego kodu dostępu możesz dokonywać płatności bez ponownego wpisywania kodu przez 24 godziny, jeśli nadal będziesz mieć na sobie zegarek. Jeśli zdejmiesz zegarek z nadgarstka lub wyłączysz funkcję monitorowania pomiaru tętna, aby dokonać płatności konieczne będzie ponowne wprowadzenie kodu dostępu.
Zmiana kodu dostępu Garmin Pay
Do zmiany kodu dostępu wymagana jest znajomość bieżącego kodu. Kodu dostępu nie można odzyskać. W przypadku zapomnienia kodu dostępu należy usunąć portfel, utworzyć nowy i ponownie wprowadzić informacje o karcie płatniczej.
Kod wymagany do uzyskania dostępu do portfela Garmin Pay można zmienić na urządzeniu vívoactive 3.
- Na stronie urządzenia vívoactive 3 w aplikacji Garmin Connect Mobile wybierz Garmin Pay > Zresetuj hasło.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.
Przy kolejnej płatności za pomocą urządzenia vívoactive 3 trzeba będzie wpisać nowy kod dostępu.