Aplikacja mobilna Nasz Bank – Bankowość w Twoim telefonie!!!

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Pałuckiego Banku Spółdzielczego w Wągrowcu na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Umożliwia swobodny i  bezpieczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dowolnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Aplikacja zapewnia dodatkowo zgodną z dyrektywą PSD2, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji wykonywanych poprzez tradycyjną bankowość internetową. Mobilna Autoryzacja w aplikacji Nasz Bank zastępuje hasła wysyłane na SMS.

Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Korzyści:

  • Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
  • Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
  • Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

Co zyskujesz?

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz podatkowych,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • doładowania telefonów,
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
  • powiadomienia – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
  • korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Jak korzystać?

1. Wejdź do sklepu Google Play (Android)  lub App Store (iOS)  i zainstaluj aplikację Nasz Bank:

 

Ikona aplikacji  dla Android    

Ikona aplikacji dla iOS

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:

 

3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

  • zakładka Ustawienia => Kanały dostępu i urządzenia => Urządzenie mobilne => Dodaj urządzenie
  • podajemy nazwę urządzenia (dowolna nazwa określona przez użytkownika)
  • wpisujemy Kod uwierzytelnienia i otrzymane Hasło SMS
  • skanujemy urządzeniem mobilnym QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
  • ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

4. Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!

 

Zapoznaj się z:

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerem: 67 26 81 450 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00