Włącz smartKARTĘ w aplikacji mobilnej NASZ BANK i wypłacaj bezdotykowo z bankomatu!

Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

 

ŁATWA W UŻYCIU

Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomacie Pałuckiego Banku Spółdzielczego w Wągrowcu przy ul. Kolejowej 19 w Wągrowcu. Wystarczy do tego aplikacja mobilna NASZ BANK.

BEZDOTYKOWY BANKOMAT

smartKARTA pozwala wpłacić lub wypłacić gotówkę bez dotykania bankomatu!

Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej NASZ BANK.

Gotówkę wpłacasz lub odbierasz w bankomacie.

TRANSAKCJE BEZ CZEKANIA

W naszym nowym bankomacie smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji. Jeśli skorzystasz z opcji wpłaty, środki będą natychmiast do dyspozycji na Twoim rachunku.

DOSTĘPNA W APLIKACJI MOBILNEJ PAŁUCKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W WĄGROWCU

smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej NASZ BANK.

Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomacie.

 

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

  1. Uruchom aplikację mobilną NASZ BANK.
  2. Wybierz opcję smartKARTA dostępną na ekranie głównym.
  • W przypadku, gdy posiadasz jeden rachunek, usługa będzie dostępna dla tego rachunku.
  • W przypadku, gdy posiadasz kilka rachunków, musisz wskazać, który z nich będzie obsługiwała smartKARTA – aplikacja NASZ BANK – Ustawienia – smartKARTA -Rachunek.
  1. Następnie wybierz rodzaj operacji, którą chcesz wykonać, zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  2. Operację potwierdź w swojej aplikacji mobilnej.

smartKARTA instrukcja

ZOBACZ, JAK smartKARTA DZIAŁA W PRAKTYCE:

  • Jak wpłacić bezdotykowo

  • Jak wypłacić bezdotykowo