Włącz smartKARTĘ w aplikacji mobilnej NASZ BANK i wypłacaj bezdotykowo z bankomatu!
Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?
ŁATWA W UŻYCIU
Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomacie Pałuckiego Banku Spółdzielczego w Wągrowcu przy ul. Kolejowej 19 w Wągrowcu. Wystarczy do tego aplikacja mobilna NASZ BANK.
BEZDOTYKOWY BANKOMAT
smartKARTA pozwala wpłacić lub wypłacić gotówkę bez dotykania bankomatu!
Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej NASZ BANK.
Gotówkę wpłacasz lub odbierasz w bankomacie.
TRANSAKCJE BEZ CZEKANIA
W naszym nowym bankomacie smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji. Jeśli skorzystasz z opcji wpłaty, środki będą natychmiast do dyspozycji na Twoim rachunku.
DOSTĘPNA W APLIKACJI MOBILNEJ PAŁUCKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W WĄGROWCU
smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej NASZ BANK.
Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomacie.
Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?
- Uruchom aplikację mobilną NASZ BANK.
- Wybierz opcję smartKARTA dostępną na ekranie głównym.
- W przypadku, gdy posiadasz jeden rachunek, usługa będzie dostępna dla tego rachunku.
- W przypadku, gdy posiadasz kilka rachunków, musisz wskazać, który z nich będzie obsługiwała smartKARTA – aplikacja NASZ BANK – Ustawienia – smartKARTA -Rachunek.
- Następnie wybierz rodzaj operacji, którą chcesz wykonać, zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
- Operację potwierdź w swojej aplikacji mobilnej.
ZOBACZ, JAK smartKARTA DZIAŁA W PRAKTYCE:
- Jak wpłacić bezdotykowo
- Jak wypłacić bezdotykowo