
Aplikacja mobilna Nasz Bank – Bankowość w Twoim telefonie!!!
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Pałuckiego Banku Spółdzielczego w Wągrowcu na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Umożliwia swobodny i bezpieczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dowolnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.
Aplikacja zapewnia dodatkowo zgodną z dyrektywą PSD2, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji wykonywanych poprzez tradycyjną bankowość internetową. Mobilna Autoryzacja w aplikacji Nasz Bank zastępuje hasła wysyłane na SMS.
Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Korzyści:
- Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
- Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
- Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Co zyskujesz?
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- wykonywanie przelewów jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz podatkowych,
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- doładowania telefonów,
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
- powiadomienia – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
- korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Jak korzystać?
1. Wejdź do sklepu Google Play (Android) lub App Store (iOS) i zainstaluj aplikację Nasz Bank:
Ikona aplikacji dla Android
Ikona aplikacji dla iOS
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
- zakładka Ustawienia => Kanały dostępu i urządzenia => Urządzenie mobilne => Dodaj urządzenie
- podajemy nazwę urządzenia (dowolna nazwa określona przez użytkownika)
- wpisujemy Kod uwierzytelnienia i otrzymane Hasło SMS
- skanujemy urządzeniem mobilnym QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
4. Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!
Zapoznaj się z:
- Przewodnikiem Użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (system operacyjny Android)
- Przewodnikiem Użytkownika aplikacji mobilnej PBS Wągrowiec – Nasz Bank (system operacyjny iOS)
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerem: 67 26 81 450 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00