Uwaga! manipulacja ze strony oszustów (socjotechnika) doprowadza do kradzieży pieniędzy z rachunku bankowego. Przestępcy wyłudzają od swoich ofiar dane kartowe, identyfikatory do kanałów zdalnych, hasła, kody SMS, PIN, itp.

PAMIĘTAJ!

  • Bądź czujny i zawsze czytaj wiadomości SMS z Banku, zanim przepiszesz kod zastanów się co akceptujesz!
  • Nie ulegaj presji i nie działaj pod wpływem chwili – nie daj się skusić pozornie  atrakcyjnym ofertom kupna czy możliwości sprzedaży!
  • Nie klikaj w podejrzany link, także ten przesłany przez potencjalnego kupującego czy przedającego – zignoruj go – sprawę możesz zgłosić do Banku oraz na Policję!
  • Jeśli już kliknąłeś w link i przypuszczasz, że przekazałeś dane karty, dane do logowania na fałszywej stronie – pilnie skontaktuj się z Bankiem!
  • Możesz sam zastrzec kartę dzwoniąc na nr telefonu +48 22 515 31 50 !
  • Możesz sam zablokować dostęp do serwisu bankowości elektronicznej dzwoniąc pod nr telefonu 67 268 14 50 lub logując się do bankowości elektronicznej przejść do zakładki: Ustawienia dalej Kanały dostępu i urządzenia i wybrać Zablokuj albo dokonać zastrzeżenia karty w aplikacji mobilnej naszBANK
  • wszystkie ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa bankowości elektronicznej są na stronie Twojego Banku: paluckibs.pl