Od 16 września 2024 r. wdrażamy zaawansowany monitoring transakcji realizowanych poprzez bankowość internetową lub mobilną.

Dzięki temu Twoje transakcje będą jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Ciebie oznacza?

Będziemy jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności.

Monitorowaniem obejmiemy każdą Twoją transakcję, aby sprawdzić, czy jest ona bezpieczna.

Jednym z wielu czynników, które mogą wpływać na bezpieczeństwo transakcji jest miejsce jej wykonywania. Dlatego jeżeli planujesz wyjazd zagraniczny i zamierzasz podczas tego wyjazdu korzystać z bankowości internetowej lub mobilnej, prosimy o poinformowanie o tym Banku.

W wyniku naszej analizy transakcja może zostać odrzucona, a bankowość internetowa lub mobilna czasowo zablokowana.

 

Co w takiej sytuacji?

1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS lub push w aplikacji mobilnej o treści:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę … o tytule …  z dnia … Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 „Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę … o tytule …  z dnia … z urządzenia… Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 „Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę …  z dnia … o tytule … Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 

Nadawcą wiadomości SMS będzie „SGB”!

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.

3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.

Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).