Wdrożyliśmy zaawansowany monitoring transakcji realizowanych poprzez bankowość internetową oraz mobilną.

Dzięki temu Twoje transakcje są jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Ciebie oznacza?

Będziemy jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności.

Monitorowaniem obejmiemy każdą Twoją transakcję, aby sprawdzić, czy jest ona bezpieczna.

Jednym z wielu czynników, które mogą wpływać na bezpieczeństwo transakcji jest miejsce jej wykonywania. Dlatego jeżeli planujesz wyjazd zagraniczny i zamierzasz podczas tego wyjazdu korzystać z bankowości internetowej lub mobilnej, prosimy o poinformowanie o tym Banku.

W wyniku naszej analizy transakcja może zostać odrzucona, a bankowość internetowa lub mobilna czasowo zablokowana.

 

Co w takiej sytuacji?

1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS lub push w aplikacji mobilnej o treści:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę … o tytule …  z dnia … Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 „Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę … o tytule …  z dnia … z urządzenia… Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 „Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę …  z dnia … o tytule … Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 

Nadawcą wiadomości SMS będzie „SGB”!

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.

3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.

Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).