
Wdrożyliśmy zaawansowany monitoring transakcji realizowanych poprzez bankowość internetową oraz mobilną.
Dzięki temu Twoje transakcje są jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Będziemy jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności.
Monitorowaniem obejmiemy każdą Twoją transakcję, aby sprawdzić, czy jest ona bezpieczna.
Jednym z wielu czynników, które mogą wpływać na bezpieczeństwo transakcji jest miejsce jej wykonywania. Dlatego jeżeli planujesz wyjazd zagraniczny i zamierzasz podczas tego wyjazdu korzystać z bankowości internetowej lub mobilnej, prosimy o poinformowanie o tym Banku.
W wyniku naszej analizy transakcja może zostać odrzucona, a bankowość internetowa lub mobilna czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS lub push w aplikacji mobilnej o treści:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę … o tytule … z dnia … Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę … o tytule … z dnia … z urządzenia… Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę … z dnia … o tytule … Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
Nadawcą wiadomości SMS będzie „SGB”!
2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.
Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
- 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).