DLA FIRM – INTERNET BANKING
Internet Banking
Internet Banking jest jednym ze sposobów obsługi rachunku bankowego. Dzięki niej klient nie musi iść do banku w celu wykonania podstawowych operacji takich jak realizacji przelewu czy założenia zlecenia stałego. Może z własnego domu, przy pomocy komputera z dostępem do Internetu, wykonać prawie wszystkie operacje dotychczas wykonywane przez pracownika banku, a zlecane przez klienta. System pracuje przez 24 godziny na dobę. Nie ma, więc większego znaczenia, o jakiej porze klient będzie z niego korzystał. Dzięki zastosowaniu Internetu nie ma również znaczenia, z jakiego miejsca na świecie operacja na rachunku będzie wykonana.
Internet Banking umożliwi Ci:
- Sprawdzenie stanu rachunku
- Wykonywanie przelewów
- Tworzenie listy przelewów zdefiniowanych
- Zakładanie lokat
- Składanie zleceń okresowych
- Śledzenie historii operacji
- Wydruk potwierdzenia wykonania operacji
Link do strony logowania Internet Bankingu:
Przewodnik dla klienta po usługach bankowości elektronicznej (instrukcja użytkownika)
Internet Banking - wersja mobilna
Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking Mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.
Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
Podstawowe funkcjonalności:
- dostęp do rachunków,
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
- wykonywanie przelewów zdefiniowanych i dowolnych,
- koszyk płatności,
- obsługa lokat terminowych,
- doładowania telefonów.
Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:
- mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
- wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
- szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
- większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.
Bezpieczeństwo
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.
Kroki jakie należy wykonać aby zalogować się do usługi:
- uruchomić w telefonie komórkowym lub tablecie przeglądarkę internetową
- wpisać poprawny adres usługi Internet Bankingu:
https://ekonto.paluckibs.pl/mobile
- zalogować sie poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu
W celu lepszego zapoznania się z usługą zachęcamy Państwa do obejrzenia krótkich filmików instruktażowych, które zamieszczone są pod adresem:www.media.naszbank.pl