Aplikacja mobilna Nasz Bank – Bankowość w Twoim telefonie!!!

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Pałuckiego Banku Spółdzielczego w Wągrowcu na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Umożliwia ona swobodny i  bezpieczny dostęp do Twoich finansów, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dowolnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Aplikacja zapewnia dodatkowo zgodną z dyrektywą PSD2, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji wykonywanych poprzez tradycyjną bankowość internetową. Mobilna Autoryzacja w aplikacji Nasz Bank zastępuje hasła wysyłane na SMS.

Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Korzyści:

  • Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
  • Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
  • Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

Co zyskujesz?

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz podatkowych,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • doładowania telefonów,
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
  • powiadomienia – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
  • korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Jak korzystać?

1. Wejdź do sklepu Google Play (Android)  lub App Store (iOS)  i zainstaluj aplikację Nasz Bank:

 

Ikona aplikacji  dla Android    

Zeskanuj QR Kod albo otwórz sklep Google  Play, wyszukaj i zainstaluj aplikację Nasz Bank.

 

Ikona aplikacji dla iOS

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:

3.Wybierz jeden ze sposobów aktywacji Aplikacji:

 

 Zaloguj się przez stronę internetową do Internet Banking i dodaj urządzenie mobilne postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlonymi na ekranie:

  • zakładka Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> Urządzenie mobilne -> Dodaj urządzenie
  • podaj nazwę urządzenia (dowolna nazwa określona przez użytkownika)
  • autoryzuj operację – wpisz KOD UWIERZYTELNIENIA i otrzymane HASŁO SMS – kliknij Zatwierdź
  • zeskanuj urządzeniem mobilnym QR Kod wyświetlony w Twojej bankowości internetowej
  • ustal kod e -PIN do Aplikacji

Dodanie urządzenia mobilnego w bankowości elektronicznej

lub

4. Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!

 

Zapoznaj się z:

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerem: 67 26 81 450 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00