Aplikacja mobilna Nasz Bank – Bankowość w Twoim telefonie!!!
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Pałuckiego Banku Spółdzielczego w Wągrowcu na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Umożliwia ona swobodny i bezpieczny dostęp do Twoich finansów, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dowolnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.
Aplikacja zapewnia dodatkowo zgodną z dyrektywą PSD2, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji wykonywanych poprzez tradycyjną bankowość internetową. Mobilna Autoryzacja w aplikacji Nasz Bank zastępuje hasła wysyłane na SMS.
Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Korzyści:
- Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
- Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
- Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Co zyskujesz?
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- wykonywanie przelewów jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz podatkowych,
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- doładowania telefonów,
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
- powiadomienia – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
- korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Jak korzystać?
1. Wejdź do sklepu Google Play (Android) lub App Store (iOS) i zainstaluj aplikację Nasz Bank:
Ikona aplikacji dla Android
Zeskanuj QR Kod albo otwórz sklep Google Play, wyszukaj i zainstaluj aplikację Nasz Bank.
Ikona aplikacji dla iOS
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3.Wybierz jeden ze sposobów aktywacji Aplikacji:
Zaloguj się przez stronę internetową do Internet Banking i dodaj urządzenie mobilne postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlonymi na ekranie:
- zakładka Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> Urządzenie mobilne -> Dodaj urządzenie
- podaj nazwę urządzenia (dowolna nazwa określona przez użytkownika)
- autoryzuj operację – wpisz KOD UWIERZYTELNIENIA i otrzymane HASŁO SMS – kliknij Zatwierdź
- zeskanuj urządzeniem mobilnym QR Kod wyświetlony w Twojej bankowości internetowej
- ustal kod e -PIN do Aplikacji
Dodanie urządzenia mobilnego w bankowości elektronicznej
lub
4. Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!
Zapoznaj się z:
- Przewodnikiem Użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (system operacyjny Android)
- Przewodnikiem Użytkownika aplikacji mobilnej PBS Wągrowiec – Nasz Bank (system operacyjny iOS)
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerem: 67 26 81 450 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00